VI ALLE: Nogen af jer er nok i den tro, at når nogen som os fra de åndelige dimensioner kommunikerer til jer, så har det at gøre med højtflyvende emner. Så i denne post vil vi bevise det modsatte. Vi vil kommentere på, hvad der energimæssigt sker i det, som I kalder ’markedsføring’.
Som vi ofte siger, så ser I tingene omvendt i 3D. I tror, at en markedsføringsindsat fører direkte til mersalg, men tingene forholder sig meget mere avanceret end som så. Vi modsiger ikke, det I tror, men vi vil gerne tilføje følgende.
Hvad der kommer til jer, er et produkt af, hvad I sender ud. Men tiden fra, at I sender ud, til I får igen, kan være meget længere, end I tror. Hele dette cirkulære forløb har at gøre med de universelle fysiske love for energi.
Jeres kommercielle succes hænger meget mere sammen med jeres livsplan end jeres markedsføringsindsatser gør. Når I reklamerer for jer selv, har det energimæssigt at gøre med følelsen ’mod’ til at eksponere sig selv. Under denne energi ligger så sandhedsenergierne om man ønsker at sælge for hver en pris, eller ønsker at formidle produkter til folk, der har brug for dem. Disse sandheds-energier er andre energier end mod-energierne. Vilje-energien er også en faktor, som spiller en stor rolle i forbindelse med at markedsføre, og den kan man have meget af eller have lidt af fra starten af livet. Man kan have fået sat modstand på, fordi man skal træne den op til at blive stærkere. Man træner nemlig energi, lidt på samme måde, som man træner med fysiske vægte.
I har sikkert alle undret jer over hvorfor nogen har succes og andre ikke har. Det har at gøre med det vi lige har skrevet, men omfatter flere typer energier end vi nævner. I lever ikke kun én gang, og det må I indse, før I rigtigt forstår de åndelige og universelle lov. I er på jorden for at LÆRE ikke for at SÆLGE. Det kan godt være, at I har planer om at lære at sælge, men I har helt sikkert også planer om at lære alt muligt andet.
I vil blive vækket til en dybere forståelse af de typer digitalmarkedsføring, som har udspillet sig i forbindelse med de sociale mediers vækst, og forstå hvad de i virkeligheden har været drevet af. I må til at lære, at en algoritme ikke er et nyt vidunder på jorden. En algoritme er noget et menneske har fundet på. Ja, udvikleren har sikkert både brugt regnekraft og anden hjælp fra en computer eller en lommeregner, men det er stadig et menneskeligt påfund. Og de fleste markedsføringsalgoritmer, som er udviklet igennem de sidste 10-20 år er udviklet på begær-energien. Denne energi står overfor stor transformation, for det lavere begær kommer ikke med til de højere dimensioner. Her kan kun de mere ædle og højere begær-energier komme med.
Så sæt jer ind i de åndelige universelle love om energi, og I vil forstå hvad markedsføring virkeligt går ud på 🤍